Domowa czekolada 🍫

W poprzednich postach mogliście zauważyć, że jestem wielkim łakomczuchem. Mogłabym jeść słodycze cały czas – nie należę do tej grupy osób, które po pewnej dawce mają dość i muszą przerwać. Staram się je jednak ograniczać, co przeważnie niestety się nie udaje ☹

diy

W związku z tym, że znalazłam gdzieś w sieci pomysł na czekoladę z dodatkami – postanowiłam ją zrobić. Pomysł tak baaardzo mi się spodobał, że zamówiłam nawet specjalną foremkę do czekolady i zaczęłam przygotowania.

Zaczęłam od dodatków. Nie kupowałam specjalnie niczego dodatkowego – skorzystałam z tego, co miałam w domu: morele, orzechy, żurawina, rodzynki, wiórki kokosowe i migdały.

Nie mogło zabraknąć też oczywiście głównego składnika – czekolady. Zmieszałam ze sobą 2 rodzaje czekolad – gorzką i słodką – rozpuściłam je w mikrofali i zmieszałam.

foremka-czekoladki

Na samym spodzie foremki ułożyłam orzechy laskowe i zalałam je czekoladą.

foremka-z-orzechami

Na wierzchu ułożyłam dodatki. Już na tym etapie wyglądała zabójczo i miałam ochotę ją zjeść od razu, ale warto było zaczekać.czkolada-z-dodatkami2

Teraz tylko trzeba było włożyć foremkę do lodówki i czekać aż czekolada zastygnie. Nie trwało to długo – zastygła już po godzinie, ale po wyjęciu szybko się rozpuszczała, więc odczekałam jeszcze kilka kolejnych godzin. Oczywiście już wtedy trochę skosztowałam – smakowała wyśmienicie.

czekolada-pol

Efekt końcowy był znacznie lepszy od moich oczekiwań ❤ Czekolada zniknęła bardzo szybko – tak szybko jak się ją przygotowuje – czyli w około 10 minut.

podpis

One thought on “Domowa czekolada 🍫

Skomentuj

