Wielki łakomczuch

Czy pisałam Wam już o tym, że jestem ogromnym łakomczuchem? Tak, tak – niestety – muszę się znów do tego przyznać. Uwielbiam prawie wszystko co słodkie, dlatego często coś pichcę w kuchni.

Zazwyczaj korzystam z książek ze słodkimi przepisami i testuję nowe smaki. Zachęcają mnie przede wszystkim przepiękne zdjęcia, które sprawiają, że od razu mam ochotę wziąć się do roboty. Przeważnie piekę ciasta czekoladowe, bo – jak wiecie – nie umiem żyć bez czekolady.

Zachęcam Was do wypróbowania dwóch słodkich przepisów, które znajdują się na blogu:

🍰 Post o muffinkach

🍰 Domowa czekolada 🍫

dscn3597

W związku z tym, że sporo piekę, posiadam już całkiem pokaźny zbiór przepisów. Żeby mieć je wszystkie w jednym miejscu zakupiłam Przepiśnik. Można je dostać w księgarniach lub sklepach internetowych.

dscn3608

Mój przepiśnik posiada specjalną gumkę, która zapobiega wypadaniu luźnych kartek. Dodatkowo na pierwszej stronie jest przelicznik miar i wag, co naprawdę przydaje się w kuchni. Jest też podział na kategorie, dzięki któremu łatwiej potem odnajdziemy interesujący nas przepis. Każdej kategorii przypisana jest oddzielna zakładka – kolejno: przystawki, sałatki, zupy, dania główne, desery, koktajle, przetwory i nalewki. Bardzo przyjemnym i przydatnym elementem są dodatkowe kieszonki, w które możemy wrzucić pojedyncze kartki, gdy nie mamy czasu na wpisanie przepisu, a nie chcemy, żeby zaginął.

Przepiśnik jest również idealnym pomysłem na prezent, więc jeśli macie kogoś, kto uwielbia gotować (nie tylko ciasta) – polecam gorąco. Gdy kupowałam swój, w sieci dostępne były jedynie 3 wzory – teraz jest ich znacznie więcej. Nie wiem, czy potrafiłabym się zdecydować tylko na jeden – wszystkie są przepiękne!

tlo-3

A Wam który najbardziej się podoba? Przepiśniki dostępne TUTAJ.

podpis

2 thoughts on “Wielki łakomczuch

Skomentuj

