Etykiety na prezenty – DO POBRANIA

Co roku przykładam szczególną uwagę do estetyki pakowania prezentów – w sklepie z artykułami papierniczymi mogłabym spędzić cały dzień wybierając odpowiedni wzór. Kiedyś lubiłam kupować papiery do owijania prezentów w świąteczne motywy (np. takie z Mikołajami), ale teraz, z biegiem czasu, coraz częściej stawiam na prostotę i wybieram te bardziej eleganckie.

Za każdym razem staram się w wyjątkowy sposób ozdobić prezenty dla najbliższych, dodając coś niepowtarzalnego. W tym roku postanowiłam zrobić specjalne etykiety.

dscn3485

To taka drobna dekoracja, która praktycznie nie wymaga wkładu pieniędzy. Jeśli macie własną drukarkę – koszt wydrukowania jest zerowy, a jeśli musicie skorzystać z punktu ksero – myślę, że nie zapłacicie więcej niż 3 zł…

dscn3510

Przygotowałam dla Was 12 etykiet do druku – nadadzą się zarówno do małych jak i większych prezentów.

Jak przygotować etykiety do prezentów:

💙 pobierzcie je TUTAJ

💙 wydrukujcie na sztywnym papierze (karta bloku technicznego w zupełności wystarczy)

💙 wytnijcie etykiety (najlepszy efekt będzie wtedy, gdy nie będzie widać czarnych linii)

💙 zróbcie dziurkę na górze etykiety, dokładnie w środku (ja korzystam ze zwykłego dziurkacza)

dscn3530

Przygotowanie etykiet zajmie Wam dosłownie chwilę. Najwięcej czasu zajmuje wycinanie – trzeba to zrobić w miarę równo, żeby wyglądały jak te ze sklepu. Na koniec można cieszyć się własnym dziełem – zobaczcie co postało u mnie.

DSCN3538.jpg

Mam nadzieję, że ten post w jakimś stopniu zainspiruje Was do samodzielnego tworzenia dekoracji. Jak Wam się podoba tak ozdobiony prezent?

podpis

5 thoughts on “Etykiety na prezenty – DO POBRANIA

Skomentuj

