Jesienne wyzwanie fotograficzne u JestRudo

wyzwanie-fbNiedawno, szukając czegoś w sieci, trafiłam na bloga JestRudo. Moją uwagę przykuł post z jesiennym wyzwaniem fotograficznym. Okazał się bardzo ciekawy, jednak nie byłam pewna czy to na pewno dla mnie. Przejrzałam więc wyniki wszystkich poprzednich edycji i zachwyciłam się niektórymi zdjęciami. Wtedy nie miałam już wątpliwości, że chcę w nim uczestniczyć, a na pewno przynajmniej spróbować. Pierwsza myśl była taka, że nawet jeśli nie zgłoszę się do konkurencji, przecież nic się nie stanie – najwyżej po prostu potrenuję robienie zdjęć dla siebie samej. Ale ostatecznie postanowiłam napisać post i wykorzystać kilka moich zdjęć – oto efekty:

3. zjem Cię

muffinki5

4. drobny szczegół

kasztan2

6. tak pachnie jesień

czkolada-z-dodatkami2

8. tylko rano

kawa1

9. ulubione

kwiat2

11. atrybuty jesieni

ludek

podpis

2 thoughts on “Jesienne wyzwanie fotograficzne u JestRudo

Skomentuj

