Karty podarunkowe – DO POBRANIA

Jeśli nie wiecie co podarować bliskiej osobie, a nie chcecie popełnić gafy i sprezentować czegoś, co będzie upchnięte gdzieś głęboko w szafie i zostanie tam na zawsze – możecie podarować jej bardzo uniwersalny upominek – kartę prezentową.

_scn4128

Ten post nie będzie poświęcony kartom, ale ich świątecznym opakowaniom – specjalnym kopertkom, które będziecie mogli pobrać i wydrukować. Przygotowałam dla Was świąteczne opakowania na takie karty (na szczęście większość z nich ma rozmiar karty do bankomatu – więc przygotowany przeze mnie wzór jest bardzo uniwersalny).

_scn4103

Pokażę Wam jak sprawić, aby ten niezbyt ozdobny upominek był wyjątkowy i cieszył oko. Ale zacznijmy od początku.

Będą nam potrzebne:

🌟 plik ze wzorami (możecie go pobrać poniżej)

🌟 drukarka

🌟 kartki sztywnego papieru (blog techniczny będzie w sam raz)

🌟 nożyczki

🌟 klej lub taśma dwustronna (ja zawsze używam taśmy)

🌟 kolorowe wstążki

🌟 no i oczywiście karty prezentowe

Wykonanie kopertki jest dziecinnie proste – jeśli opanowaliście podstawowe manualne umiejętności przekazywane w szkole podstawowej – nie będziecie mieć najmniejszego problemu z jej wycięciem i sklejeniem 🙂

_scn4091

Zaczynamy od wydrukowania arkusza, który możecie pobrać TUTAJ (znajdziecie tam plik z czterema świątecznymi wzorami). Pamiętajcie, aby przy wydruku używać grubszej kartki, dzięki czemu koperta będzie bardziej trwała. Po wydrukowaniu wycinamy wzór i składamy dokładnie w miejscach do tego przeznaczonych (specjalnie nie nanosiłam dodatkowych linii wskazujących miejsce składania, bo obawiałam się, że linie pozostaną widoczne). Do sklejenia kopert używam taśmy dwustronnej – klej jest również dobrym rozwiązaniem, jednak cieńszy papier może się lekko wygiąć i będzie to wyglądało niezbyt estetycznie.

Zostaje już tylko włożenie karty do środka i udekorowanie jej pięknymi wstążkami. Nie mogłam zdecydować się tylko na jeden kolor wstążki, więc poeksperymentowałam z kilkoma. Która podoba się Wam najbardziej?

_scn4106

Mam nadzieję, że ten pomysł przypadł Wam do gustu.

Zamieszczając swoje zdjęcia na Instagramie lub Facebooku, pamiętajcie o zaznaczeniu mojego profilu @pomysloteka na zdjęciu, wtedy będę mogła podejrzeć Wasze dzieła 🙂

podpis

7 thoughts on “Karty podarunkowe – DO POBRANIA

Skomentuj

