Pakowanie prezentów – szary papier

W ramach serii postów świątecznych chciałabym Wam dziś przedstawić trzy sposoby na pakowanie prezentów z użyciem szarego papieru. Pewnie myślicie sobie teraz, że prezenty zapakowane z szary papier nie mogą być ładne – przecież zupełnie nie kojarzą się z okresem Świąt. Chciałabym, aby to stwierdzenie na zawsze zniknęło z Waszych głów, bo opakowania z szarego papieru mogą wyglądać przepięknie i bardzo świątecznie ❤️

_scn4193

Przypominam Wam, że na blogu znajdziecie również inne posty związane z tematyką świąteczną:

✴️ Świąteczna lista pomysłów – DO POBRANIA

✴️ Etykiety na prezenty – DO POBRANIA

✴️ Karty podarunkowe – DO POBRANIA

Szary papier to doskonała baza dla wielu dekoracji, a na dodatek naprawdę spory arkusz papieru możemy dostać już za kilka złotych. Przygotowałam dziś dla Was trzy Świąteczne propozycje – z kokardą, gałązkami oraz świątecznymi rysunkami

🎁 Propozycja 1 – kokarda

_scn4131

Piękne symetryczne kokardy zawładnęły moim sercem (jeśli chcecie dowiedzieć się jak udekorować prezenty perfekcyjną kokardą, czekajcie na kolejny wpis – już niedługo na blogu). Tak jak pisałam wcześniej – szary papier stanowi cudne tło, a razem z kolorową kokardą składają się na perfekcyjny duet. Idealnie sprawdzą się kokardy w kolorze czerwonym, nawiązujące bezpośrednio do świątecznego klimatu. Mi najbardziej spodobała się jednak ciemnozielona wstążka ze złotą obramówką. Wygląda bajecznie!

🎁 Propozycja 2 – gałązka

Gdy przygotowywałam tę dekorację nie sądziłam, że tak bardzo przypadnie mi do gustu – w rzeczywistości wygląda znacznie lepiej, niż sobie wyobrażałam. A do tego nieziemsko pachnie – jedna mała gałązka potrafi zdziałać tak dużo – zapach lasu i choinki roznosi się po całym pokoju. Na papier nakleiłam bardzo mały kawałek taśmy dwustronnej – dzięki niemu mam pewność, że gałązka nie będzie się przemieszczać. Dodatkowo cieniutka wstążka plus czerwony świąteczny akcent – obowiązkowo. W mojej propozycji wykorzystałam maleńką matową bombkę, ale świetnie na pewno sprawdzi się również jarzębina – będzie jeszcze bardziej naturalnie 🙂

_scn4167

🎁 Propozycja 3 – rysunki

Nie musicie posiadać artystycznej duszy, aby zrobić własne rysunki na papierze. Możecie puścić wodzę fantazji rysując skomplikowane motywy lub wybrać proste wzory, one również będą wyglądać rewelacyjnie. Mogą to być gwiazdki, serduszka, choinki – wszystko zależy od Was. Aby podkreślić prostotę tej formy użyłam naturalnej rafii. Podkreśla ona w bardzo ładny sposób wzory nie przytłaczając ich.

_scn4154

Mam nadzieję, że ten post i pomysły na wykorzystanie szarego papieru przypadły Wam do gustu i jesteście na dobrej drodze do uznania, że szary papier może być świetnym tłem dla wielu dekoracji – szczególnie tych świątecznych.

_scn4172

Pamiętajcie, żeby na bieżąco śledzić bloga – wkrótce kolejne świąteczne posty.

podpis

6 thoughts on “Pakowanie prezentów – szary papier

Skomentuj

