Świąteczna lista prezentów – DO POBRANIA

Na początku listopada zamieściłam na blogu post, w którym podzieliłam się z Wami moją świąteczną listą pomysłówMam nadzieję, że niektórzy z Was skorzystali z tego narzędzia i teraz w łatwy sposób będą mogli dokonać selekcji pomysłów.

Ja również wypełniałam swoją – zebrało się trochę pomysłów – nie sądziłam, że aż tak dobrych :). Już dziś wiem, że nie wszystkie pomysły wykorzystam w te Święta, dlatego  po wszystkim schowam listę z pomysłami do biurka – na pewno przydadzą się na inne okazje 😉

Posiadając listę bez problemu mogę teraz wybrać te prezenty, które chcę podarować najbliższym i zacząć je zamawiać. Myślę, że początek grudnia to idealny moment na takie zakupy – podarunki mogą spływać nawet przez dwa tygodnie (niestety czasem zdarzają się opóźnienia), więc będę miała pewność, że zdążę ze wszystkim na czas.

_scn4200

Jak wiecie, dobre planowanie cenię sobie ponad wszystko, dlatego postanowiłam podzielić się z Wami jeszcze jednym organizerem, który pomoże Wam usystematyzować temat świątecznych prezentów.

Na blogu pojawiło się już wcześniej kilka świątecznych postów – może Was zainteresują:

🎄 Świąteczna lista pomysłów – DO POBRANIA

🎄 Etykiety na prezenty – DO POBRANIA

🎄 Karty podarunkowe – DO POBRANIA

🎄 Pakowanie prezentów – szary papier

Lista, którą możecie pobrać poniżej przeznaczona jest dla osób, które mają już pomysły na prezenty. Myślę, że nie muszę Wam dokładnie wyjaśniać jak ją wypełniać – legenda mówi sama za siebie:

sklep zamówienie prezentu

przesylkadostarczenie prezentu

prezenyzapakowanie prezentu

_scn4221

Lubię patrzeć jak lista się zapełnia i wszystko idzie zgodnie z planem, dlatego czynności związane z przygotowaniem prezentów podzieliłam na trzy etapy. Pewnie wiele z Was zamawia prezenty online (sama tak robię), dlatego postanowiłam rozdzielić czynność kupowania na: zamówienie i dostarczenie. Jeśli kupujecie prezenty stacjonarnie – dwie pierwsze pozycje możecie połączyć w jedną (lub po prostu odhaczyć równocześnie).

Zachęcam Was do pobierania i odhaczania kolejnych pozycji – może dzięki tej liście przekonacie się, że dobra organizacja naprawdę ułatwia życie☺️

_scn4239

Świąteczna lista prezentów jest do ściągnięcia TUTAJ.

Zamieszczając swoje zdjęcia na Instagramie lub Facebooku, pamiętajcie o zaznaczeniu mojego profilu @pomysloteka na zdjęciu, wtedy będę mogła podejrzeć Wasze listy 🙂

 podpis

2 thoughts on “Świąteczna lista prezentów – DO POBRANIA

Skomentuj

