Perfekcyjna kokarda

Gdy oglądam świąteczne amerykańskie filmy zawsze zazdroszczę ich bohaterom pięknych prezentów. Wyglądają fantastycznie pod gigantycznymi, idealnie udekorowanymi choinkami, zwykle pełnymi przepychu (ale w końcu w Święta można sobie na jego odrobinę pozwolić). Moją uwagę przykuwają jednak głównie nie dekoracje choinkowe – ale śliczne kokardy – perfekcyjnie zawiązane na świątecznych pudełkach. Dziś chciałabym pokazać Wam jak zrobić taką kokardę, która będzie idealną ozdobą dla każdego prezentu.

Jeśli jesteście zainteresowani tematyką świąteczną – zapraszam serdecznie na pozostałe posty z tej serii:

Świąteczna lista pomysłów – DO POBRANIA

Etykiety na prezenty – DO POBRANIA

Karty podarunkowe – DO POBRANIA

Pakowanie prezentów – szary papier

Świąteczna lista prezentów – DO POBRANIA

Zawsze chciałam nauczyć się wiązać idealną kokardę, ale wydawało mi się to bardzo skomplikowane i nie podejmowałam prób. Postanowiłam jednak dłużej tego nie odkładać – w końcu jak nie zrobię tego przed Świętami to kiedy? Zaczęłam od wyszukania instrukcji w internecie.

_scn4309_scn4311_scn4315

Po znalezieniu kilku inspiracji postanowiłam zabrać się do roboty. Nie sądziłam, że okaże się to takie proste! Gdy moja pierwsza kokarda była gotowa – cieszyłam się jak małe dziecko 🙂

_scn4318_scn4320_scn4322_scn4326

Mimo, że była trochę niesymetryczna, to i tak prezentowała się przepięknie. Za trzecim razem wyszło idealnie.

_scn4329_scn4332_scn4334_scn4335

Takie kokardy można robić na kilka sposobów – mam nadzieję, że mój krótki instruktaż ułatwi Wam zadanie.

_scn4341_scn4345

Na wypadek, gdybyście mieli problem z ich wykonaniem, zamieszczam Wam filmik, który w każdej chwili możecie zatrzymać i powtórzyć krok jeszcze raz:

Do dzieła! 🙂

podpis

3 thoughts on “Perfekcyjna kokarda

Skomentuj

