List do Świętego Mikołaja – DO POBRANIA

Kiedy byłam mała, zawsze zastanawiałam się czemu Mikołaj przynosi prezenty dwa razy w roku. Najpierw jakiś drobiazg 6 grudnia, a potem super prezent w Wigilię. Zawsze marzyłam też o tym, żeby go poznać. Oglądałam w telewizji przepiękne filmy i bajki, w których Mikołaj ląduje na ziemi gdy ludzie przestają wierzyć w magię Świąt (a sanie Mikołaja tracą magiczną moc) i próbuje je uratować, aby uszczęśliwić wszystkie dzieci na całym świecie. Aż głupio się przyznać, ale nadal lubię oglądać takie filmy – mam do nich ogromny sentyment.

_scn4245

Pisząc listy do Świętego Mikołaja miałam nadzieję, że kiedyś go poznam – będzie wiedział co chcę dostać pod choinkę i osobiście przyniesie mi prezenty. Dlatego zawsze w okolicach 6 grudnia pisałam do niego list. Teraz nie pamiętam dokładnie co chciałam dostać, pewnie były to jakieś lalki lub misie.

Przypominam Wam, że na blogu do tej pory ukazało się kilka postów świątecznych:

Początek grudnia uwielbiałam nie tylko dlatego, że mogłam napisać wymarzony list. Uwielbiałam również Mikołajki. U mnie w domu na prezent na Mikołajki trzeba było sobie zasłużyć. Mikołaj wchodził do domu w nocy i kładł niespodzianki do butów – tylko tych czyściutkich i wypolerowanych. Wieczorem pucowałam więc zawzięcie buty, żeby perfekcyjnie lśniły. Rano, jak tylko się budziłam, biegłam zobaczyć co tym razem dostałam w prezencie.

Teraz również staram się utrzymywać tą tradycję, wrzucając do butów domowników drobne słodkości, jako zapowiedź nadchodzących Świąt.

_scn4271

Przygotowałam dla Was lub dla Waszych dzieci list do Świętego Mikołaja. Możecie go pobrać TUTAJ.

Dzieciaki na pewno nie będą miały problemu z wymyśleniem długiej listy prezentów. Może dzięki listowi będziecie mieć już gotowe pomysły na święta dla Waszych pociech?

_scn4259

Pamiętajcie też, że to nie wstyd napisać taki list. To świetna sprawa również dla dużych dzieci. Jeśli od dłuższego czasu coś siedzi w Waszej głowie, marzycie o jakiejś rzeczy bardzo mocno – teraz jest czas na przelanie swoich marzeń na papier 🙂

Na pewno coś wymyślicie.

Zamieszczając swoje zdjęcia na Instagramie lub Facebooku, pamiętajcie o zaznaczeniu mojego profilu @pomysloteka na zdjęciu, wtedy będę mogła podziwiać Wasze listy 🙂

podpis

One thought on “List do Świętego Mikołaja – DO POBRANIA

Skomentuj

