Planner do druku – marzec

To niesprawiedliwe, że luty na tylko 28 dni. To zdecydowanie 3 dni za mało. Luty zleciał strasznie szybko więc najwyższy czas na planowanie marca 🙂

zdjecie

CZYM RÓŻNI SIĘ MÓJ PLANNER OD INNYCH:

  • kalendarz, a właściwie planner (bo tak wolę o nim mówić) jest plannerem tygodniowym – dzięki dość obszernym kolumnom możemy wpisać w niego dużo terminów lub zadań do wykonania
  • kalendarz nie jest uniwersalny – nie będziemy mogli używać go w następnych miesiącach (ale nie martwcie się – będę podrzucać Wam kolejne)
  • kalendarz uzupełniłam o ważne święta i terminy, które standardowo są oznaczane w kalendarzach w danym miesiącu – nie trzeba wpisywać ich ręcznie, święta zaznaczyłam na kolor czerwony, a inne ważne daty na kolor zielony
  • kalendarz posiada specjalny mini kalendarzyk w prawym dolnym rogu, zaznaczyłam w nim tydzień, w którym aktualnie się znajdujemy – dzięki szybkiemu spojrzeniu będziecie mogli łatwo zorientować się w datach bez potrzeby spoglądania gdzie indziej
  • umieściłam dodatkowo dwie ramki, w których możecie wpisywać swoje cele lub notatki – okienka te mogą służyć Wam również do innych rzeczy – co w nich wpiszecie zależy tylko od Was 😉
  • udostępniam Wam kalendarz na cały miesiąc – w pliku PDF będzie kilka stron – jedna kartka na każdy tydzień miesiąca – planując miesiąc będziecie mogli uzupełniać nie tylko najbliższy tydzień, ale też te bardziej odległe

_scn4291

JAK DRUKOWAĆ/UZUPEŁNIAĆ PLANNER:

  • planner przeznaczony jest do druku w formacie A4
  • udostępniam Wam planner w wersji kolorowej, ale nic nie stoi na przeszkodzie, żeby wydrukować go tylko czarnym tuszem – wygląda równie dobrze
  • ja swój planner wypełniam tym co mam pod ręką – kolorowe długopisy, mazaki, zakreślacze, używam również zakładek indeksujących, żeby podkreślić ważne dla mnie rzeczy

JAK POBRAĆ PLANNER?

Pobranie plannera jest bardzo proste – wystarczy kliknąć w link: TYGODNIOWY PLANNER DO DRUKU – MARZEC

Pobierajcie i uzupełniajcie 💚

Zamieszczając swoje zdjęcia na Instagramie lub Facebooku, pamiętajcie o zaznaczeniu mojego profilu @pomysloteka na zdjęciu, wtedy będę mogła podejrzeć Wasze plannery🙂

Skomentuj

